Monday, December 24, 2012

Advanced Joint Health Tablet

Hujung minggu tidak kemana-mana...kerana tengahari nanti ayah dan mak mahu datang dari kampung katanya nak melawat anak cucu-cucunya dan membawa sekali buah-buahan dari kampung.....dengan duriannya...rambutan..manggis....uh sedap betul kan.....

Dipendekkan cerita...mak dah datang ni berbual-buallah..tetiba mak pun berkata " sungguh berkesan la ubat hari tu Advanced Joint Health Tablet" ha yang ni mmg betul untuk mereka yang sakit-sakit sendi..sakit tulang...saya pun senyumla......mak kata nak buat kerja pun senang untuk pergerakan..dulu sakit2 nak bergerak pun susah...turun naik tangga....buat kerja diluar rumah...angkat pasu bunga atas bawah....almaklumlah rumah kampung kalau nak dikemas kan besr ruangnya...pastu mak saya pun kata mak nak lagi bulan depan supliment tu......syukur dengan Advanced health Joint Tablet ni saya dapat membantu mak saya yang sebelum ni mengadu sakit lutut....sakit kaki......

Testimoni mak saya ye.........nak citer juga apa dia yek Advanced Joint Health Tablet (AJHT) nie.....
Hebat sangat ker???? Itulah kehebatan SHAKLEE......



Advanced Joint Health Tablet (60 tablets)

Sekiranya anda semua mahu hadiahkan AHJT ni kepada mak atau ayah,atau sedara mara yang terdekat leh la hubungi saya...Dapatkan konsultasi dan juga harga tawaran istimewa.

Nor Asmah Binti Hashim
Shaklee Independent Distributor
[ID:889053]
Email : norasmah26@gmail.com
FB : Nor Asmah
FB PAGE : MamaFazryn Shoppe












No comments:

© Blog Mama Aidiel & Adiena | Template Designed By Blog Bingkisan Hati