Tuesday, January 29, 2013

GLA Shaklee


ISTIMEWA UNTUK SEMUA WANITA.
Setiap wanita dicipta CANTIK dan INDAH. Promosi istimewa Mei semestinya berkait dengan WANITA. Apa lagi kalau bukan GLA Complex Shaklee yang menjadi TEMAN BAIK SETIAP WANITA.
Wanita lazimnya akan mengambil EPO, Evening Primrose Oil untuk menstabilkan hormon, mencantikkan kulit dan sebagainya. Kajian mendapati pengambilan Gamma linolenic acid (GLA) daripada minyak Evening Primrose secara berterusan membantu masalah jerawat, ekzema atopik, sindrom pra-haid (PMS), psoriasis dan kesihatan kulit. Mereka yang sering dibelenggu masalah ini lazimnya mempunyai paras GLA yang lebih rendah daripada normal. Ujian menunjukkan pengambilan minyak evening primrose yang kaya dengan GLA boleh memperbaiki kelicinan kulit, lembapan serta memperbaiki masalah dermatitis 

Ramai yang bertanya tentang produk EPO Shaklee, mendorong saya untuk berkongsi tentangnya. EPO atau English Primrose Oil, dibuat dari sejenis bunga bernama English Primrose, sekian lama digunakan untuk menyelesaikan masalah wanita dan sakit sendi. Hinggakan nama EPO disalah-sangka sebagai nutrien macam DHA, EPA, etc. EPO sebenarnya minyak dari bunga english primrose.


Dalam minyak english primrose ni mengandungi GLA (gamma-linolenic acid) dan minyak inilah yang berguna untuk selesaikan beberapa masalah tersebut. GLA ini juga terkanJadi, apakah perbezaan antara EPO dengan borage oil? Borage oil mengandungi GLA yang lebih tinggi dari EPO iaitu sebanyak 25% berbanding 10% GLA dalam EPO.dung dalam bunga borage yang digunakan sebagai bahan utama dalam GLA Complex Shaklee.

Bukan itu saja, GLA Complex Shaklee mengandungi Vitamin E dan minyak biji bunga matahari yang kaya dengan asid lemak Omega-6. Daun borage juga dikatakan galactogogue yang bagus (dalam GLA Complex Shaklee bukan daun, tapi biji bunga borage).
Kelikatan GLA yang lebih tinggi terbukti lebih baik untuk membantu dalam beberapa masalah kesihatan seperti PMS, arthritis, malah ekzema.
Borage oil juga digunakan pada akhir kehamilan untuk mematangkan serviks.
Kalau nak dapatkan info tentang GLA Complex (atau ramai panggil Shaklee EPO), nak dapatkan promosi istimewa hubungi saya 
Shaklee IndependentDistributor
0126259522 atau facebook: Nor Asmah

Saya pun dah mencuba sendiri GLA Complex Shaklee ni, dek kerana teruja dengan pelbagai testimonal BEST para pengguna GLA Complex ni. JOM DAPATKAN HARI INI!!

credit



No comments:

© Blog Mama Aidiel & Adiena | Template Designed By Blog Bingkisan Hati