Wednesday, February 19, 2014

Berhenti Merokok Dengan Vivix Shaklee?? Benarkah??

Wowww..biar betul. Bunyi macam best jer. Ye sememangnya betul..Hanya dengan sedikit usaha dan semangat yang kuat, tak mustahil boleh berlaku. Tabiat merokok boleh dihentikan dengan pengambilan Vivix Shaklee.

Bagaimana ambil Vivix Shaklee boleh berhenti merokok??

Mari kita baca bagaimana Vivix Shaklee boleh bantu..

Vivix bantu tingkatkan prestasi sel melalui 4 cara iaitu :-




Asap dari rokok yang di hidu akan jadikan paru-paru abnormal. Merokok membolehkan kulit tak dapat oksigen yang cukup dan menyebabkan sel tak dapat membentuk dengan sempurna. 

Jadi di sini, Vivix Shaklee yang kaya dengan resvatrol boleh melindungi paru-paru dari kematian sel dan kerosakan DNA. 

Beza menggunakan Vivix Shaklee dengan kaedah berhenti merokok yang lain. 

Kaedah berhenti merokok kebanyakan menggunakan kaedah 'penggantian nikotin' manakala Vivix pula bertindak menggunakan kaedah 'buang nikotin'. 

Sebab itulah perokok yang mengambil Vivix Shaklee akan berasa pahit seperti hempedu dan tepu. Ini kerana Vivix telah membuang nikotin yang bersarang dalam paru-paru dan menggantikan dengan sel yang sihat. 

Bukan saja dapat berhenti merokok, malah dapat bonus kulit jadi lebih awet muda, jantung sihat, badan bertenaga, malah dapat hindar dari risiko kena strok. 

Banyak lagi lah istimewanya Vivix Shaklee ni..Nak tau macam mana istimewanya kena lah mencuba sendiri..tak cuba tak tau lah apa kesannya.betul tak? 



Testimoni pengguna

Berikut merupakan testimoni dari seorang anak di mana ibunya ialah seorang perokok tegar. Ibunya telah berhenti merokok setelah diberi Vivix sebagai ikhtiar..Alhamdulillah betapa gembiranya si anak melihat perubahan ibunya dan tahap kesihatan pun semakin bertambah baik. 









Berminat hubungi saya: Nor Asmah Binti Hashim
Shaklee Independent Distributor
[ Shaklee ID ] : 889053
Email : rinas812002@yahoo.com
Call/sms/whatsapp : 012 6259522






No comments:

© Blog Mama Aidiel & Adiena | Template Designed By Blog Bingkisan Hati